torsdag 29. september 2011

Ugler i skapet


Vi har satt opp billy-hyller på ein heil vegg på spisestua. Men vi har mykje rot...så på det skapet vi har kjøpt dører til, teipa eg fast tapet på insida av glaset. Så slepp eg å sjå på alt rotet (i det skapet i alle fall), og så er det enkelt å fjerne...







her er det litt meir rot med på bildet. Trur vi skal få tak i fleire dører, og så får vi heller prøve å ha litt orden i resten ;-)

Tapeten er forresten frå ferm living. Og kjøpt på Ting i Førde. For det er faktisk litt kule butikkar der og...i alle fall 1... Må seie eg kunne tenkt meg ein tur til Trondheim igjen på besøk snart!


1 kommentar:

  1. Stilig! Har tenkt å gjøre det samme på mine billyhyller :)
    Sier bare en ting: KOM TIL TRONDHEIM en tur :) Du savnes!
    Klem

    SvarSlett