søndag 23. oktober 2011

Eit lite bord :-)


Vi har hengt opp eit lite klaffebord på kjøkkenet :-) Og eg er så fornøgd! (og det er visst klatremusa vår og ;-) ). Vi har jo eit større bord og, men ikkje på kjøkkenet. Og så greit når ungane kan sitte der og ete, og eg kan rydde og pusle med andre ting samtidig :-) Og så tar det jo nesten ikkje plass i det heile når ein slår det saman.




Nesten som å vere på kafé heime hos seg sjølv, med eit sånnt lite, og litt trangt bord. Eg og mannen kosa oss med litt tapas i går kveld, og mykje koslegare med det lille bordet enn det digre :-)

Så foreløpig veldig fornøgd med det lille bordet :-)

1 kommentar:

  1. Det vart jo kjempekoseleg! :) -og eg er ein smule misunneleg på dei fine stolane... Slike er ikkje lett å finne på loppis, kan eg fortelle deg... ;)

    Ønskar deg og dine ei super veke!

    PS Anna saknar både Nora og Rapunzel... ;)

    SvarSlett