tirsdag 28. juni 2011

Løve-sett!


Har sydd eit til sett i løve-frotte, og det her er på veg i epla-butikken min nett no :-)

Mønster:
T-skjorte: Ottobre
Shorts: Eige

Materiale:
Løve-frotte, kjøpt hos CeTho-designs
Ribb frå Stoff & Stil

Størrelse:
80-92

Pris:
300,- for heile settet + porto




Her er det eg sydde til Magnus'en :-) Har ikkje blitt så mykje brukt då...ventar fremdeles på sommaren... Men om 1 veke reiser vi til Italia :-) feriehus med storfamilien, håpar det blir trivelege dagar! Og før det skal lille/store familien vår vere eit par dagar i Roma :-) Så om nokon har nokre bra Roma-tips, hadde eg blitt glad :-) (Roma med 3 ungar 1-6 år ;-) )

4 kommentarer:

  1. Søte søte settet!

    Jeg må spørre deg om litt sytips jeg. Hvilket stoff vil du anbefale som "begynnerstoff" til en som skal lære seg å sy enkle bukser, t-skjorter osv?
    Har en gyselig (ubrukt) hvit heldrakt her, det må vel kunne brukes til noe? Vet bare ikke hvor jeg skal begynne, eller hva jeg trenger.

    SvarSlett
  2. Næmmen, så harligt sett!!!
    Synd eg ikkje har nåken små... :o)

    SvarSlett
  3. Så koselig sett da :) Det stoffet var jo bare helt herlig :)

    Ha en flott onsdag!

    SvarSlett