mandag 13. juni 2011

Til min mann...første forsøk...


Har prøvd meg på eit mobiletui til mannen min sin HTC desire Z, som er ganske tjukk...så derfor vart det her første forsøk... Har visst beregna litt lite, så det vart rimeleg trangt. Til ein tynnare HTC telefon, hadde det nok passa heilt perfekt. Meen, han kan no bruke det til eg får sydd eit nytt ;-)




Strikk rundt, så ikkje telefonen skal ramle ut... (kan og bruke strikken til å ha rundt handa og bære, men det gløymde eg å ta bilde av (men då er det ikkje særleg mannete lenger...))

Gløymde å sy på lappen min før eg var ferdig, så derfor vart den litt dumt og knotete plassert på toppen...





Mønster:
Eige

Materiale:
Svart dongeri, rest
Gult retroputevar
Strikk

2 kommentarer:

  1. Fin-fin og maskulin! Du burde åpne Epla-butikk! Sikker på at du ville fått mange salg!

    SvarSlett
  2. Så flott etui. Kanskje det er sånn jeg må bestille til Richard, nok en HTC fan. ;) Og enig i at du burde starte Epla-butikk, men det er kanskje i planlegginga? Klem :)

    SvarSlett