mandag 16. mai 2011

Superenkle, gode og sunne rundstykker!


Sånne her hadde vi til frokost i går :-) Var ute og reiste forrige helg, og då måtte eg jo kjøpe meg eit blad :-) Vart det danske "Bolig Liv", mykje fint inni der :-) både ting og tang og mat...

Og dei rundstykka her var utruleg praktiske, enkle og gode! (og sunne!) Ein lagar dei om kvelden, og så hevar dei i kjøleskapet om natta, og så tar ein dei ut av kjøleskapet og puttar dei i ovnen, og så ferske rundstykker til frokost! :-)

Så her kjem oppskrifta :-) Veit ikkje om det er heilt lov, men den er jo oversatt til norsk...og litt forandra på oppskrifta, sidan eg ikkje fekk tak i alt...men i alle fall...

GROVE RUNDSTYKKER
12 stk

25 g gjær
2 dl vatn
1 dl skumma kulturmelk
2 ss olje
1 1/2 ts salt
125 g grovt rugmjøl
300 g fullkornskveitemjøl

1 egg til pensling
gresskarkjerner, sesamfrø eller noko anna til å strø på..

1. Rør gjæren ut i vatnet. Tilsett det andre.
2. Elt deigen til den er smidig, og bak ut med ein gong :-)
3.La rundstykka heve i kjøleskapet over natta, dekka med plast.
4. Om morgonen; pensle rundstykka med egg, og strø på frø. Steik i ca. 15 min på 225 grader.
(eg lot dei stå litt på kjøkkenbenken før eg steikte dei, for det hadde visst blitt litt kaldt i kjøleskapet...)

Dei her skal i alle fall eg lage til 17.mai frokosten :-) Til og med ungane likte dei (og dei et ikkje alt...) så lenge eg hugsar å lage nokre utan noko på toppen ;-) "Æ like ikke sånne me steina i ..."

3 kommentarer:

  1. ser så deilig ut! Og superenkelt! Skal prøvest. Takk for deling av oppskrift :)

    SvarSlett
  2. Nam !! De skal vi prøve ja :D
    Takk for at du dele oppskrift ; e helt sikkert Ok det altså..

    God 17 mai te dæ og familien !!

    SvarSlett
  3. Hei,

    Bloggen din har fanget vår oppmerksomhet på grunn av kvaliteten av oppskriftene. Vi ville bli glade hvis du ønsker å bli med i Alleoppskrifter.no, slik at vi kunne koble til den.

    Alleoppskrifter er en søkemotor som samler de beste norske matlaging nettsteder og blogger fra Internett. Flere hundre blogger er allerede registrert her og dra nytte av den trafikken vi sender til sine nettsteder.

    For å bli med Alleoppskrifter, bare gå til http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Ha en fin dag!

    Vennlig hilsen,
    Elin
    Alleoppskrifter.no

    SvarSlett