lørdag 30. januar 2010

Kjole til Nora

Fekk omsider sydd ein kjole til Nora. Har brukt 2 retro dynetrekk, har brukt dei før til diverse, så kanskje på tide å finne på nokre nye kombinasjonar ;-) Kjolen er i alle fall i str.92-98, og den er fora.

Nora fekk velge pynt på sjølv, og då ville ho ha den raude soppen. Strykemerke frå Stoff & Stil. Bandet som går rundt kjolen mellom det gule og det grøne stoffet, er eit band eg spretta av ein gammal kjole.
Har trekt knappar sjølv i det grøne stoffet. Var faktisk veldig enkelt! :-)
Nederst sydde eg ein pyntekant med maskina, synst det vart ganske fint.

3 kommentarer:

  1. Så skjønn kjole!! Synes denne kombinasjonen av stoff er veldig kul! :) Og stilig puff også! God helg til dere! Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig med kommentar på bloggen min, og tusen takk for strålende tips! Kjolen du har sydd til din Nora er jo helt fantastisk søt, og så mange fine detaljer på at jeg blir helt målløs. Jeg legger meg til som følger tvert!

    SvarSlett