onsdag 25. mai 2011

Ferie-klipping...


Vi er på ein liten mini-ferie. Vi skal jo flytte i løpet av sommaren, og derfor er storebroren på førskuleveke på nye-skulen den veka her. Kjekt og spennande!

Eg har ikkje med symaskin... men eg har med ei pampers-kasse full av stoff og mønster... Så eg har klippt ;-) På bildet over er det 6 stk nett som er klippt ut...



Det stoffet her skal bli til ei t-skjorte til Andreas og ein shorts til Magnus.

Har klippt ut ein del meir, og har fleire prosjekt på gang. Spørsmålet er vel om eg får tid til å sy alt når vi er tilbake i huset vårt ;-)

No skal eg straks hente storebroren på førskulen, og så skal vi kose oss på kafè, berre eg og han :-)

Ha ein fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så lurt å ta med klippe arbeid.
    Blir nok noe fint!!

    Må få se ferdig resultat!

    Kos dere sammen!

    SvarSlett
  2. Det viking stoffet var berre heilt herleg! Har kosa meg ei lita stund i bloggen din no, kjekt å være på besøk.

    SvarSlett
  3. Ja, heldig ska en jo og værr av og te :o)

    Så masse du har fått klippa te da!
    Blir spennade å sjå de ferdige resultatene.
    Du har nå sydd så mass flott i det siste og ser eg :o)

    Eg satse på at kroppen snart blir enig i at eg og ska få meg litt tid med symaskinen igjen :o)
    Det e jo så kjekt!

    SvarSlett