onsdag 15. juni 2011

Løve-shorts! .... og prisspørsmål??...


Har sydd ein shorts til Magnus i frotte med løver på :-) Synst den vart skikkeleg kul, og tenker på å lage t-skjorte til så det blir eit sett :-) Actionbilde får komme seinare, sidan guten søv no...

Og så lurte eg på kva dåke synst er ein OK pris for ein sånn shorts? Same mønsteret som den på bildet under... Hadde tenkt 180 kr, eller er det alt for mykje synst dåke? Vanskeleg det her med pris, såg litt inne på epla, men vart ikkje så mykje klokare... Prisane varierte jo frå veldig billeg til veldig dyrt... Så blir veldig glad om nokon kjem med forslag på det her!




Og kva med sånne t-skjorter? kva synst dåke eg kan ta for dei?





2 kommentarer:

  1. Jeg har sagt 150 for mine shorts + porto. Litt dyrere på epla pga gebyrer der... men sånn kjøp fra mail tar jeg 150:)

    SvarSlett
  2. Jeg syns 180,- var veldig lite for en shorts jeg da, det er jo tross alt en del arbeid. Jeg ville kanskje tatt 200,-? og 350,- for et helt sett.

    Vanskelig balanse når man skal selge håndarbeid, man vil jo gjerne ha litt lønn for arbeidet, men samtidig så vil man ikke overprise så ingen vil kjøpe heller. Lykke til med salget hvertfall! Syns shortsene dine ser helt herlige ut.

    SvarSlett