torsdag 25. august 2011

Andreas sitt rom :-)


Andreas sitt rom er ferdig! I alle fall mala og tapetsert... Tapeten har Andreas valgt sjølv, den er frå missprint, og er kjøpt her.




Senga er nymala den og, var grøn før... Andreas insisterte på å ha køyseng, og då blei det det.. Etter å ha saga av nokre cm på beina vart det akkurat plass under skråtaket. Og Andreas er fornøgd og søv godt, så då er vel alt bra :-)

Expedit hylla som er til venstre i bildet, står ut i rommet og fungerer som romdeler og oppbevaring til leiker.




Veggen med døra på var den vi tapetserte. Tidlegare var det gul, blomstrete tapet her, og ikkje heilt guterom..




Manglar litt her... under skråtaket til venstre for bildet, har eg tenkt det skal stå eit skatoll i teak. Ein 1.klassing må jo ha skrivebord på rommet! sjølv om ikkje leksene blir gjort der...

Og utsikta er jo ganske mykje finare enn den vi hadde før...




Skapdørene har fått tapet og :-) Fine innbygde skap under skråtaket.



4 kommentarer:

  1. Herleg!
    Gler meg til å komme på besøk!

    SvarSlett
  2. Heia!
    Ser dokk kommer fint på plass der sør! Ser koselig ut, og fantastisk utsikt over fjorden! Artig å følg med bloggen, nu når dokk e så langt unna....

    SvarSlett
  3. Så flott! er det den gamle køya til meg og Bertil dere har malt? Det er så kjekt at vi liker gjenbruk i vår familie :-) Jeg må få ut noen bilder av stua vår snart jeg er bare så hemningsløst fornøyd!

    SvarSlett